Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик накладки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • датчик накладки

    Добър вечер,колеги !

    Можете ли да ми кажете откъде тръгва кабела за индикацията на накладките,че някой някъде си да не свети лампата от едната страна кабела е срязан почти плътно до буксата му , а от другата страна въобще не виждам кабела.

    Чета теми ,че имало само от ляво кабел?

    Става въпрос за 156ца 1,9 жтд 115 '02
    Last edited by NeDkY; d.m.y г., 03:09.
    2002 1.9JTD 115

  • #2
    Първоначално публикувано от NeDkY Покажи съобщение
    Добър вечер,колеги !

    Можете ли да ми кажете откъде тръгва кабела за индикацията на накладките,че някой някъде си да не свети лампата от едната страна кабела е срязан почти плътно до буксата му , а от другата страна въобще не виждам кабела.

    Чета теми ,че имало само от ляво кабел?

    Става въпрос за 156ца 1,9 жтд 115 '02
    В документацията пише, че датчик за износване има само на предна лява накладка.
    Независимо от това, колко сензора има, те всичките трябва да са свързани паралелно към проводника за индикацията на таблото - букса "B" на таблото - пин 11.



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Благодаря!
      Така предположих последно,че ще е само от ляво.Но като видях ,че две накладки са със сензор,тръгнах да търся и отдясно кабел.
      2002 1.9JTD 115

      Comment


      • #4
        А може ли да кажете на какъв принцип работи? Един или 2 кабела са от ляво. При мен не светва нищо по таблото. Лампата за ръчната ли свети?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
          А може ли да кажете на какъв принцип работи? Един или 2 кабела са от ляво. При мен не светва нищо по таблото. Лампата за ръчната ли свети?
          Принципът е възможно най-простият:

          +12 V се подават постоянно, когато колата е на контакт на единия извод на крушката на индикацията. За да светне въпросната индикация е необходимо другият и извод да се свърже към шаси.
          Това става, като той се свърже чрез кабел до датчика в накладката.
          Датчикът представлява един проводник вкаран във феродото и когато то се износи до определена степен, кабелът започва да допира до диска и така прави връзката към шаси и индикацията свети.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            При мен се бяха износили доста преди да ги сменя и така и не светна индикация на таблото, обаче спря да ми работи АBS-а, смених накладките и се оправи...
            Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
            ex. Fiat Stilo 1.6 16v

            Comment


            • #7
              Изправността на индикацията лесно може да се провери, като се допре кабела за датчика към шаси. При това положение трябва индикацията на таблото да светне.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Аз принудително допрях кабела на маса и нищо не светва. Коя е лампата да проверя да не е изгоряла. Предпазител има ли и кой е той. Винаги си ги наглеждам накладките, но като знам, че нещо не работи по колата и се побърквам .

                Comment


                • #9
                  IWO156, Трябва да си на контакт, като опираш към маса кабела за датчика на накладките, а някой да гледа на таблото. Символа за износени накладки на таблото е червен, кръг, с по 3 дъги от ляво и дясно на кръга.
                  Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                  Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                  Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
                    Аз принудително допрях кабела на маса и нищо не светва. Коя е лампата да проверя да не е изгоряла. Предпазител има ли и кой е той. Винаги си ги наглеждам накладките, но като знам, че нещо не работи по колата и се побърквам .


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Явно е прекъснат някъде, защото бях на контакт, даже после запалих и мотора и допрях кабела директно на минуса на акумулатора.

                      Comment


                      • #12
                        Аз имам кабели и от двете страни, сигурно, ще има датчици и на двете! 2.0TS
                        Онзи ден като сменях гумите видях, че този отляво е отрязан или скъсан плътно до буксата му.

                        Някой слънчев ден ще се прави!

                        П.С. Уикенда, ще пробвам дали работи при мен, като допра на "маса".
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • #13
                          Моят е същия и не работи.

                          Comment


                          • #14
                            Според мен светването на лампа накладки,масло и т.н.(случвало ми се е),винаги ме навеждало на мисълта,че не съм обръщал достатъчно внимание на автомобила.От много време,не разчитам на тях,все едно са изгорели или не работят и всичко е ок. П.П Дисковете нямат лампа(какво ще чакаме да светне?).
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте, при мен има развитие. Бях свързал кабела за накладките, март тази година. Свързах само на лявата, защото при смяната на накладките са ми отрязали кабела на дясната накладка. Буксата е идентична от тези с който идват китайските ксенони.
                              Днес след тръгване и около 10сек ми светва индикацията за износени накладки.
                              Проверих накладките - имат си "матрял". Сменени са преди около 5000км. Нивото на спирачната течност е в норми.

                              Някой има ли представа откъде може да е проблема? Да не би този проводник, за който говори ecotronic да е по-дълъг от необходимото и така да се презапасяват производителите и затова да са ми били резнати кабелите?
                              Sport Wagon 2.0TS|LPG

                              Comment

                              Working...
                              X